.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوي شوراي شهر ساري خبر داد :
جذب اعتبار شهرداري ساری با حمايت معاون وزير
سخنگوي شوراي اسلامي شهر ساري گفت: با حمايت و پيگيري علي اصغر يوسف نژاد معاون وزير اقتصاد و دارايي مبلغ ۱۹ ميليارد تومان اعتبار دولتي براي شهرداري مركز استان جذب شده است .
جذب اعتبار شهرداري ساری با حمايت معاون وزير

شمال نیوز: سيد محمد جعفري با قدرداني از يوسف نژاد به خاطر توجهی كه به توسعه شهر ساري داشته است ، افزود : حضور مديران ساروي در سطوح كلان مديريت كشور يك ظرفيت بزرگ است و اقدام شايسته معاون محترم وزير اقتصاد در راستاي كمك به شهرداري ساري نشان داد كه وجود مديران دلسوز و متعهد و مردمي در اين سطح ظرفيت مضاعفي است كه بايد آن را قدردانست
وی خاطر نشان كرد : ساري به عنوان مركز استان نياز مبرمي به چنين عزم و هماهنگي دارد كه بايد به طور طبيعي در نزد مسئولان و نمايندگان استان و شهرستان بسيار پررنگ تر باشد.

جعفري اظهار داشت: اراده و انسجام بين مديران شهر و استان مي تواند زمينه ساز گسترش حمايت هاي دولتي باشد .
رییس کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری ابراز اميدواري كرد با افزايش حضور نيروهاي بومي در سطوح كلان مديريتي ، شهر بيش از پيش از اين قابليت بهره مند شود .

جعفري همچنین در کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری با بيان اينكه زيرساخت ها در شهرداري بايد اصلاح گردد تصریح کرد: شاهد اتفاقات خوبي در حوزه عمراني سطح شهر هستيم كه اين نشان از قابليت معاونت فني شهرداري دارد.

سخنگوي شوراي شهر به ضرورت بررسي پروژه هاي معاونت هاي شهرداري اشاره كرد و گفت : براي اجراي كامل پروژه ها لازم است قبل از تدوين بودجه به سياست گذاري پرداخته شود و الزامات پروژه ها از قبيل زمان بندي و اولويت ها مورد بررسي قرار گيرد .
وي در ادامه تاكيد كرد :بودجه عمراني شهرداري بايد با اولويت پروژه هاي نيمه تمام تدوين گردد.

جعفري همچنین ضمن انتقاد از عدم ارسال به موقع ليست پروژه ها تصریح کرد : براي خروجي بهتر جلسه كميسيون طرح و برنامه بهتر بود ليست پروژه هاي معاونت فني قبل از برگزاري جلسه به شورا ارسال و مورد بررسي تخصصي قرار مي گرفت .

وی افزود: معاونت فني در اسرع وقت ليست كليه پروژه هاي لحاظ شده در بودجه ۹۳ را بر اساس چارچوب ها و سياست ها ي كلان به شورا ارسال تا در جلسه بعدی مورد بررسي قرار گيرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.